Het jaar van de klant

Waarom zoeken naar nieuwe klanten als er nog zoveel business te genereren valt bij uw bestaande klanten?

Om die redenen ontwikkelden we het Jaar van de Klant. Dit is een langdurig traject: we starten samen met het analyseren van uw bestaande portefeuille. Aansluitend zetten we een programma op waarmee we meer business genereren bij bedrijven of particulieren die u reeds kennen en al vertrouwen in u gesteld hebben.

Wat volgt is een begeleiding en coaching van uw teamleden op lange termijn. Doel is om op een weldoordachte manier consequent meer aandacht te geven aan uw bestaande klanten. Het gevolg? Uw business zal versneld groeien, uw saleskosten teruggeschroefd, uw klanten omgevormd tot ambassadeurs en het rendement van uw onderneming stijgt. Uw klanten blijven (nog langer) klanten en zorgen op hun beurt voor een spontane instroom van nieuwe prospecten.

Het Jaar van de Klant is een concept dat we ook graag uitrollen in uw bedrijf of organisatie.

Investeer in uw klanten, draag er meer zorg voor en bovenal geef ze de aandacht die ze verdienen. Uw bedrijf zal er enorm op vooruit gaan.

Contacteer ons voor een afspraak.

Ontdek wat wij voor u kunnen doen in
‘Het Jaar van de Klant’